Stanovení ceny nemovitosti
Fakticky nejdůležitějším měřítkem většiny realitních transakcí je cena nemovitosti. Důležitý je samozřejmě termín zahájení inzertní kampaně, vlastní prezentace nemovitosti, právní služby a vše, co s tím souvisí. Mým úkolem je pomocí různých marketingových nástrojů najít bonitního kupce, který si nemovitost za oboustranně odsouhlasenou cenu koupí. Vše potřebné k dosažení úspěchu naší spolupráce zařídím.
Na stanovení prodejní ceny nemovitosti má vliv několik faktorů, jedná se především o:
– stav a dispozici prodávané nemovitosti, měsíční náklady
– lokalita z hlediska atraktivnosti v daném městě/obci, možnost parkování, dostupnost na MHD
– poměr nabídka x poptávka, počet a cenová úroveň prodaných a aktuálně nabízených nemovitostí v dané oblasti
– požadavek majitele na výši ceny (minimální výtěžnost) a časový horizont prodeje
I pro letošek platí, že je značná poptávka po nemovitostech, zejména po bytech po i před rekonstrukcí, prodejní ceny jsou stále na velmi solidní úrovni.