karel.hynst@re-max.cz +420 604 533 466

Profesionální makléř

Proč spolupracovat se zkušeným realitním makléřem? Zkušený realitní makléř vám může při prodeji nemovitosti vydělat spoustu peněz, špatný makléř vás o ně může připravit. Vybrat si kvalitního makléře, který vám poskytne perfektní služby při prodeji nemovitosti, nemusí být vůbec jednoduché, jak se může na první pohled zdát. S dobrým makléřem většinou prodáte za vyšší cenu než prodejem svépomocí a navíc nebudete mít žádné starosti. Špatní makléři vám prodej nemovitosti mohou zkomplikovat.

Na začátku každé spolupráce při prodeji nemovitosti si v zájmu všeobecné spokojenosti vždy nejprve vyslechnu představy prodávajícího, jak by transakce měla proběhnout z hlediska finančního a časového. Po této úvodní schůzce se důkladně seznámím s vlastní nemovitostí.

Během realitní spolupráce klientům zajistím:

– inzertní a marketingovou strategii šitou na míru konkrétnímu případu a vycházející z potřeb prodávajícího

– vlastní inzerci nemovitosti na internetu (RE/MAX.cz, Sreality.cz, RealityIdnes.cz) a ve vybraných tištěných médiích (místní zpravodaje)

– oslovení klientů z databáze poptávajících, v případě potřeby oslovím početnou cizineckou komunitu s cizojazyčnou verzi nabídky

– video-upoutávku nebo virtuální prohlídku nemovitosti

– organizaci prohlídek se zájemci a zpětnou vazbu od potenciálních kupujících

– kompletní právní servis (včetně advokátní úschovy peněz)

– podání vkladu na převod vlastnictví na příslušném katastrálním úřadě

– asistenci při předání nemovitostí kupujícímu včetně součinnosti při přepisu energií

– připomenutí povinnosti nahlášení změny v majetkových poměrech (prodej / nákup nemovitosti) na místním finančním úřadě

Na potvrzení spolupráce vždy uzavírám zprostředkovatelskou smlouvu a prodejní kampaň zahajuji s cenou, na které se domluvíme a s respektem k požadavkům klienta. Cenu vždy v inzerci uvádíme včetně odměny naší RK a pokud nám na danou cenu budou reagovat zájemci tak, že přijdou na prohlídku, je to vždy velmi dobrý začátek. Ostatní se uvidí dle skutečného zájmu kupujících. Nejpozději do 1 až 2 měsíců od zahájení spolupráce poznám, jaký máme potenciál z hlediska ceny.